SCHVÁLENOU VÝZVU A JEJÍ DOKUMENTY NALEZNETE ZDE: https://slavkovskebojiste.cz/2021/10/25/20-vyzva-mas-slavkovske-bojiste-z-s-zajmove-vzdelavani-iii/
UPOZORNĚNÍ: Níže uvedené údaje v současnosti procházejí schvalovacím procesem Řídícího orgánu IROP, jedná se pouze o informativní avízo výzvy, proto upozorňujeme, že může dojít ke změnám v uvedených údajích. Platná verze, schválená ŘO, bude zveřejněna nejpozději 15.11.2021.
Avízo 20. výzva MAS Slavkovské bojiště, z.s. – Zájmové vzdělávání III.
OPERAČNÍ PROGRAM | Integrovaný regionální operační program |
ZAMĚŘENÍ | Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání |
ALOKACE | 5 979 808,14 Kč |
MIN. VÝŠE ZPŮSOBILÝCH VÝDAJŮ NA PROJEKT | 200 000 Kč |
MAX. VÝŠE ZPŮSOBILÝCH VÝDAJŮ NA PROJEKT | 5 979 808,14 Kč |
MÍRA SPOLUFINANCOVÁNÍ ŽADATELE | 5 % (95 % dotace) |
DATUM VYHLÁŠENÍ VÝZVY | 15. 11. 2021 8:00 |
DATUM ZAHÁJENÍ PŘÍJMU ŽÁDOSTÍ | 15. 11. 2021 8:00 |
DATUM UKONČENÍ PŘÍJMU ŽÁDOSTÍ | 15. 12. 2021 12:00 |
Realizace projektu nesmí být ukončena před podáním žádosti o podporu do MS2014+.
Text-vyzvy-MAS_Zájmové vzdělávání III V20
Kritéria FNaP_VH – Zájmové vzdělávání III
Seminář pro žadatele se uskuteční 16.11.2021 v 15:00 v kanceláři MAS Slavkovské bojiště na OÚ v Hruškách u Slavkova, Hrušky 166.
Pozvánka na seminář pro žadatele:
Podpora může být poskytnuta na podporu infrastruktury pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání. Jedná se o školy a školská zařízení, střediska volného času, domy dětí a mládeže, školní družiny a školní kluby, vzdělávací a školící centra a další subjekty podílející se na realizaci zájmového, neformálního a celoživotního (dalšího) vzdělávání.
Projektové žádosti musí být v souladu se Strategickým rámcem MAP/KAP.
Hlavní podporované aktivity projektu:
- stavby a stavební práce spojené s vybudováním infrastruktury pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání,
- rekonstrukce a stavební úpravy stávající infrastruktury (včetně zabezpečení bezbariérovosti dle vyhlášky č. 398/2009 Sb., o obecných technických požadavcích
zabezpečujících bezbariérové užívání staveb), - nákup pozemků a staveb (nemovitostí),
- pořízení vybavení budov a učeben,
- pořízení kompenzačních pomůcek.
Vedlejší podporované aktivity projektu:
- demolice související s realizací projektu,
- úpravy zeleně a venkovního prostranství,
- projektová dokumentace, EIA,
- zabezpečení výstavby (technický dozor investora, BOZP, autorský dozor),
- pořízení služeb bezprostředně související s realizací projektu (příprava a realizace zadávacích a výběrových řízení, zpracování studie proveditelnosti),
- povinná publicita (podle kap. 13 Obecných pravidel).
Hlavní zaměření projektu musí být ve vazbě na zvýšení nedostatečné kapacity pro zájmové, neformální nebo celoživotní vzdělávání v území. Účelem podporovaných aktivit
je zvýšení kvality vzdělávání v klíčových kompetencích ve vazbě na budoucí uplatnění na trhu práce a sladění nabídky a poptávky na regionálním trhu práce.
Klíčovými kompetencemi jsou:
- komunikace v cizích jazycích,
- přírodní vědy,
- technické a řemeslné obory,
- práce s digitálními technologiemi.
Klíčové kompetence IROP pro zájmové a neformální vzdělávání jsou vázány na vzdělávací oblasti a obory Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
(RVP ZV):
- Jazyk a jazyková komunikace (Cizí jazyk, Další cizí jazyk),
- Člověk a jeho svět,
- Matematika a její aplikace,
- Člověk a příroda (Fyzika, Chemie, Přírodopis, Zeměpis),
- Člověk a svět práce,
- a průřezová témata RVP ZV: Environmentální výchova.
Vazby na tyto oblasti a obory popíše žadatel ve studii proveditelnosti a uvede citace vzdělávacího programu zařízení, které je předmětem projektu. Klíčové kompetence IROP pro celoživotní (další) vzdělávání jsou vázány na Národní soustavu kvalifikací a vybrané kvalifikace dle přílohy č. 8B těchto Pravidel.
Klíčová kompetence práce s digitálními technologiemi bude podporována pouze ve vazbě na další klíčové kompetence, tedy ve vazbě na komunikaci v cizím jazyce, přírodní vědy, technické a řemeslné obory.
Odborná učebna počítačů sloužící k výuce informatiky (např. pro rekvalifikační kurzy počítačů) je relevantním záměrem, pokud bude v MAP/KAP v seznamu projektových záměrů pro investiční intervence IROP daného zařízení označena klíčová kompetence práce s digitálními technologiemi.
Předmětem podpory nemůže být rekonstrukce stávajících budov pouze z důvodu nevyhovujícího technického stavu.
Oprávnění žadatelé:
- organizace zřizované nebo zakládané kraji,
- obce,
- organizace zřizované nebo zakládané obcemi,
- nestátní neziskové organizace,
- církve,
- církevní organizace,
- organizační složky státu,
- příspěvkové organizace organizačních složek státu,
- školy a školská zařízení v oblasti předškolního, základního a středního vzdělávání a vyšší odborné školy,
- další subjekty podílející se na realizaci vzdělávacích aktivit.
Povinné přílohy k žádosti o dotaci jsou vymezeny ve Specifických pravidlech nadřazené výzvy č. 68 a jsou též vyjmenovány ve výzvě MAS č. 20. Jednou z povinných příloh je Studie proveditelnosti (její osnova níže).
P4D_Osnova_studie_proveditelnosti_1.4_Infrastruktura pro další vzdělávání
Žádost o podporu se podává elektronicky v systému MS2014+, přístup je možný prostřednictvím tohoto odkazu. Žadatel pro podání žádosti v systému musí mít zřízen elektronický podpis. Manuál, jak podat v systému MS2014+ žádost, viz níže.
P1_Postup pro podání žádosti v MS2014+_1.4
Pravidla pro žadatele a příjemce
Obecná pravidla pro žadatele a příjemce IROP verze 1.14
Specifická pravidla pro žadatele a příjemce výzva č. 68
Přílohy Specifických pravidel pro žadatele a příjemce výzvy č. 68
P3_Metodické listy indikátorů_1.4
P6_ Dokladování způsobilých výdajů_1.4
P8A_Podporované obory klíčových kompetencí_1.4
P8B_Podporované obory klíčových kompetencí_NSK_1.4
Interní postupy IROP MAS Slavkovské bojiště, z.s
Interní postupy IROP MAS Slavkovské bojiště, z.s. – schváleny 23. 8. 2018 Radou MAS
Dokumenty z hodnocení a výběru projektů: